Uutta suoleen, kun vanha kuolee

Rakkaat lukijat,

anteeksi, että olin unohtanut koko blogin kirjoittamisen. Elämä vei jälleen liian tiiviisti mukanaan...

Asuin märkätilakaverin kanssa vajaat 9 kk ja me erosimme. Emme harrastaneet juurikaan enää seksiä loppuaikoina, ja minä kävinkin muutamia kertoja hieman "reissun päällä" kylillä. Kävin moikkaamassa Ensimmäisen näytöksen kaveria sekä erästä nuorta jantteria. Tämän nuoremman jampan kotona en yleensä ollut kauaa, koko reissuun saattoi kulua yhteensä 20 minuuttia. Tykkäsin silti seksistä hänen kanssaan. Se oli erilaista, koska tunteet puuttuivat kokonaan. Ja sain kuunnella lempimusaani Die Toten Hosenia samalla. ;-) Se oli harvinaista herkkua. :D

Haaveeni Ensimmäisen näytöksen miehestä kariutuivat reilu vuosi sitten syksyllä samoihin aikoihin oman eroni kanssa, kun hän löysi elämänsä naisen. Jäin hetkeksi miettimään mitä tämä toinen nainen tekee paremmin, ottaakohan hän suihin yhtä hyvin kuin minä... kunnes tajusin ajatusteni älyttömyyden. Tuskin kukaan haluaa naista omakseen pelkästään suihinottotaitojen perusteella.
I assume... mut mistäs minä mitään tiedän. Joka tapauksessa olin helvetin onnellinen tämän miehen puolesta, koska hän oli hetkeä aiemmin sanonut minulle, ettei varmaan koskaan tule seurustelemaan kenenkään kanssa eikä halua suhdetta jne. Se kuulosti minusta kovin surulliselta ja yksinäiseltä. Iloitsen edelleen hänen puolestaan, vaikka joskus kaipaankin menneitä kesäöitä ja pimeitä syysiltoja hänen kanssaan.

Kouluttauduin tässä kirjoitustauolla hierojaksi enkä juurikaan harrastanut mitään erityistä. Saattoihan sitä muutama känninen pano olla välissä, mutten enää edes muista. Viime keväänä jouduin sairaalaan selän takia, vietin siellä viikon ja kotiin pääsin rollaattorin kanssa. Sen kanssa kuleksin kuukauden verran. Seksi oli viimeisenä mielessä eikä ollut ketään kenen kanssa edes harrastaa.

Heinäkuussa kävin paikallisessa eräiden nelikymppisten jälkeen. Yhtäkkiä tunsin kuinka joku siirsi hiuksiani ja nuuhki niskaani. Pöyristyin moisesta röyhkeydestä ja annoin vieraan miehen myös kuulla mitä pidin hänen käytöksestään. Juttelimme kyllä hetken ja ihmettelin hänen kauniita silmiään, mutta hän oli jotenkin todella aggressiivisen oloinen ja aivan liian kännissä, joten päädyin pussailemaan jonkun huivipäisen ihan kivan miehen kanssa. Mutta tein sen ikäänkuin turvatakseni oloni baarissa enkä lähtenyt huivipään matkaan. Ystäväni olivat lähdössä aiemmin kotiin ja kävivät varoittamassa minua tästä nuuskijasta. Hän on tehnyt henkirikoksen ja oli päässyt kolmea viikkoa aiemmin vankilasta. Huomasin, että mies katseli minua koko illan todella intensiivisesti ja oli kaverilta kysynyt minusta vieläkö olen paikalla, kun olin käynyt välillä ulkona. Myönnän, että hieman pelkäsin....

Tarina jatkuu, nyt on kiiruhdettava töihin veivaamaan ihmisiä....


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kylmää maksalaatikkoa takahuoneessa

English guy Nick ja kielikurssi kauniilla saarella