Märkätila

Kikkailin eilen tapani mukaan Facebookissa eikä minulla ollut mitään erityisiä suunnitelmia illalle. Eräs mukava mies, jonka tapasin ensimmäisen kerran joskus yli vuosi sitten märkätilakurssilla, kirjoitteli minulle. Olimme kurssilla kuin paita ja takapuoli siihen asti kunnes miehen vaimo tuli samaan kouluun. Tulimme miekkosen kera loistavasti toimeen heti alusta saakka, kemiat pelasivat ja juttua riitti mistä tahansa aiheesta. Olin salaa hiukan harmissani, kun kuulin miehen olevan naimisissa.

No, hän on nyt hiljattain eronnut vaimostaan ja käynyt meillä muutaman kerran kahvilla ja naamakirjassakin olemme jutelleet aika paljon. Muttemme koskaan mitään "sellaisia", you know...

Eilen hänen teki mieli lähteä paikalliseen ja minä sen kummemmin ajattelematta ehdotin, että hän tulisi tänne ja menisimme meidän paikalliseen. Ja siis hän tulisi meille yöksi, minun viereeni nukkumaan. Hän tuli. Tapasimme baarissa ja istuimme siellä pilkkuun asti. Hän oli jo tukevahkossa humalatilassa ja minä pikkuruisessa sievässä kolme kaljaa juotuani. En halunnut humalaan.

Kekkaloimme jäisiä teitä pitkin meille ja juttelimme meilläkin vielä pitkään. Ykskaks huomasin päästäneeni suustani lauseen "mennäänkö pussailemaan" tai jotain vastaavaa. Minä rakastan pussailua, oikein kunnon suutelemista ja saan harmikseni suudella aivan liian vähän. :) Mies ei joko kuullut tai ymmärtänyt heti, joten jouduin toistamaan kysymykseni. Ei kuulemma voinut kieltäytyä. ;-) Eipä mennyt aikaakaan, kun jo riisuimme vaatteet ja menimme sänkyyn.

Kiihkeä suutelointi toki johti seksiin, mitä en pitänyt laisinkaan pahana. Edelliskerrasta kun on taas jo vierähtänyt tovi jos toinenkin... Ennen kuin ehdin kissaa sanoa tai hiirtä kiljaista, mies oli livahtanut käsittelemään alakertaa kielellään... En juuri koskaan anna kellekään vieraalle miehelle lupaa moiseen, mutten vetänyt häntä tukasta, vaan annoin nuolla. Koska se tuntui mielettömän hyvältä...

Pian hän työntyi sisääni ja me naimme kauan, välillä asentoja vaihtaen. Välillä minä tein sitä, mistä niin tykkään eli otin hänen peniksensä, kiveksensä, nivusensa, sisäreitensä, nänninsä ja napansa käsiini ja suuhuni. Imin herkkua, pyörittelin kielellä ja purin varovasti. Välillä otin hänen elimensä rintojeni väliin. Sitten hän veti minut luokseen ja suutelimme. Hän käänsi minut ympäri ja pani minua takaapäin. Se muuten on ehdoton lemppariasentoni ja voi luoja, että minä nautin! Sain kunnolla tavaraa sekä pilluun että anukseen. Hieman hätkähdin tuntiessani kohteen vaihtuvan ja meinasin ensin kieltää, mutta päätin himoissani katsoa senkin kortin.... ;-) Teki mieleni huutaa, nauraa ja itkeä, mutta tyydyin sattuneesta syystä vain inahtelemaan ja ynisemään vaimeasti tyynyyn ja lakanoihin. (Lapset olivat kotona, vaikkakin unessa.)

Leikittyämme pitkään ja hartaasti nukahdimme toistemme syleilyyn ja minä sain nukuttua läpi yön. En voinut aamulla uskoa, etten ollut herännyt ja lähtenyt jonnekin muualle nukkumaan. Olen niin tottunut nukkumaan yksin, etten enää oikein osaa edes olla toisen vieressä. Olin siis todella ihmeissäni nukutusta yöstä ja kaikesta tapahtuneesta ja puhutusta. Olin naitu ja hymy levisi korviin.

Aamulla olimme paljon sylitysten ja silittelimme toisiamme. Halusin ottaa häneltä suihin, kun hän oli krapulainen ja päänsärkyinen. Särky kuulemma katosi ja suussani tuntui olevan vielä enemmän täytettä kuin yöllä. :) Sekään touhu ei päättynyt suuhuni (kuten olen tottunut) vaan sain jälleen parrua oikein olan takaa. Sanoinkuvaamatonta nautintoa pitkän seksittömän kauden jälkeen. Ja vielä kun ihminen merkitsee minulle muutakin kuin vain pelkkää seksiä, oli tunne oikeasti mahtava! Hän tuli sisääni ja jäi huohottaen makaamaan selkääni. Olimme vielä pitkään sängyssä ja jatkoimme uniakin. Sängystä noustessani reisiä pitkin valui ja haistoin hänet, haistoin meidät ja aloin melkein itkeä. Tajusin, että tätä kiiman tuoksua, valuvan sperman hajua minulla on ollut todella ikävä.

Vietimme mukavan päivän ja minusta alkoi toden teolla tuntua siltä, että tässä se nyt on. Mun uusi mies. Ilmassa ei ollut minkäänlaista öisen seksin jälkeistä kiusaantuneisuutta tai oloa, että voisiko tuo nyt jo lähteä kotiinsa, ei mitään. Pelkkää iloa, hellyyttä, halauksia ja pusuja. Rakkautta luvassa?

Vein hänet bänditreeneihin, ja sanoin, että hän voi yöllä tulla meille niin halutessaan. Hän oli lähdössä Kallioon baariin jonkun bändin keikan jälkeen. Hän toppuutteli, ettei hän nyt viitsi aamuyöllä kännissä meille kolistella. Intin, että saat tulla.

Ilta meni tekstaillessa ja lopulta hain hänet autolla meille yhdentoista jälkeen illalla, ettei hänen tarvinnut lumimyräkässä ja pakkasessa kävellä. Olimme molemmat väsyneitä, puhkinussittuja ja halasimme ja kiemurtelimme toistemme sylissä päästäksemme vieläkin lähemmäs... Emme harrastaneet seksiä, juttelimme ja suutelimme.

Sunnuntaina kävimme syömässä, Bauhausissa, Hobby Hallissa ja ties missä. Bauhausista ostin kaksi kolmemetristä pinkkiä (!!) monikäyttököyttä. Mies ihmetteli mitä minä niillä teen. Katselin lattiaan hämilläni ja sanoin, etten kerro... Olen lukenut niitä pervoblogeja... ;-) Sanoin lisäksi haluavani kattoon sellaisen keinun enkä mitään lasten keinua. Keskellä Giganttia kuiskasin hänelle, että minua alkoi panettaa. Häntä nauratti, että täälläkö, nytkö.. ja pussasi minua nenänpäähän samalla puristaen perseestä. Vein hänet päivällä kotiinsa ja kävin ystäväni kanssa puolentoista tunnin kävelylenkillä raittiissa pakkasilmassa. Tekstasin hänelle olevani kohta kotona ja hän vastasi lähtevänsä pian ajamaan takaisin meille. Kävin katsomassa ystäväni uutta taloa ja sieltä kotiin kävellessäni minua alkoi naurattaa. Märkätila. Märkätilakurssi. Minulla itsellänihän tässä on märkä tila!! :D

Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä me olimme jälleen sisäkkäin. Ja tänä aamuna pikaisesti ennen hänen töihin lähtöään. Hänen lähdettyään minä hihkuin itsekseni, että tässähän on jo koko viime vuoden seksisaldo kasassa tällä naimisella! :)) Nousin suihkuun ja jäin hetkeksi seisomaan ennen kuin avasin hanan. Annoin lemmennesteiden valua sääriin saakka.

Kommentit

  1. Tapasitteko vielä? Jatkuiko juttu? :)

    VastaaPoista
  2. Mies muutti meille neljän päivän päästä. Ja meiltä pois vajaan 9 kuukauden päästä. Nykyisin olemme ystäviä.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentoi vapaasti tähän....

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kylmää maksalaatikkoa takahuoneessa

English guy Nick ja kielikurssi kauniilla saarella

Uutta suoleen, kun vanha kuolee