Levoton yö ja liikaa ajatuksia


keskiviikko 20. helmikuuta 2013 

 

Viime yönä en taaskaan juuri nukkunut. Päässä pyöri miljoonia pieniä ja suuria ajatuksia, joista osa liittyi tuleviin töihini, osa siihen mitä oikein haluan elämältäni, mitä pystyn tässä vaiheessa toteuttamaan, uusia ja vanhoja ideoita ja paljon kaikkea merkityksetöntä, jotka päivänvalo vei mennessään. Yöt ovat omituisia, ne tuovat mukanaan ajatukset.

Tutkin aamupäivällä miten verkkokauppa perustetaan. Ja perustin sellaisen. Siellä on tällä hetkellä myytävänä yksi ainoa ”tuote”, kurssimuotoinen opetustapahtuma naisille. Voinette arvata mikä sen nimi on. Blow Job Academy. 

Se löytyy osoitteesta https://luolanainen.mycashflow.fi. Kannattaa tutkia, mitä yö ja Nukku-Matin puute sai aikaan… 

P.S. Se verkkokaupan juttu on vielä kehittelyvaiheessa ja pitäis ensin jollain ryhmällä testatakin. Olisko halukkaita???


tiistai 26.2. samaa Herran vuotta edelleen...

Kävin äsken tekemässä kittaushommia. Se on mun rakas työ, jota en oo pitkään aikaan päässy tekemään. Ikävä raksalle ja ihania miehiä, joiden kanssa voi harrastaa seksiä kesken työpäivän. Vaikkapa katolla konehuoneessa tai alakerran varastossa... Oih. Ikävä Kuopioon...

Mainitsin aiemmin toisessa blogissani (Lady MindFcuk), että luokseni oli tulossa eräs blondimies ihan naimistarkoituksessa. Minä peruin. Säikähdin?

Toista näytöstäkään ei taida olla tulossa, on mun leikkikamu kyllästyny muhun ja/tai tykkää enemmän siitä mun lahjaksi antamasta Fleshlightista. Who knows...

Naapurikylän poika(uuh, ihana nuori kundi, hyvännäköinen, viksu ja vilmaattinen) on muutamaan otteeseen laittanut kysyvää viestiä, jotta olisko mahdollista.. No hitto, kun kysyy aina samana päivänä ja viesti tulee ihan puskista. Mites mä ny ykskaks pääsisin, kun kaikki tarttee suunnitella etukäteen tuhat vuotta ennen? 

Onneks sentään kädet pelaa, ettei tartte suorittaa Klamydiaa. Masturbaatiota ilman käsiä. Sen homman oon kaivellu naftaliinista ja tämänkin päivän aloitin leikkimällä mun mustalla, silkkisellä sauvalla, jossa on ihanoita bling bling -juttuja. 

Lopetin pari päivää sitten mielialalääkkeitten popsimisen ja ootan innolla halujen palautumista. Toisaalta se voi olla kyl aika kauheeta, kun on viel kevätkin tulossa eikä mulla ketään!!??! Riittää, kun mä vilkasenkin kakslahkeisia kylillä, niin tekis mieli raahata ne tukasta luolaan... ja uuuuuhhh... 

Voihan Vittorio, kun saisin ens yönä unta. Mulla olis paljon hommaa ja asiakaskin tulee jalkahoitoon. Mä kyl teen hierontoja, mut what evö. Tehään sit jalkahoito. :D Ihan mitä asiakas haluaa. Tän mimmin kanssa ei kyl vaan tuu mitään happy endingejä... hihih.. :))

Jälkijättö

Mä oon lukenu noita Peikon ja Blondin pervojuttuja sekä uutena myös Olivian ja Tetriksen blogeja. Tollanen kidutus- ja satuttamismaailma on mulle uppo-outoa ja kummallista eikä kiihota mua millään lailla. Varmaan johtuu siitä, et oon saanu sen verran pataan, ettei kipu oo mun juttu. Kiva niitä on silti lukea ja ihmetellä. Kyl mä vaan oon niin saatanan tavallinen. :) Enkä silti etes ole. Sitäpaitti niinku mun märkätilakamu yks päivä heitti kaffella käydessään, et mistä sä tiiät, ettet oo nytkin hullujenhuoneella. Et oot ollu siel jo parikytä vuotta ja tää on kaikki vaan sun kuvitelmaa..........

Niin. Sitä mäkin oon pohtinu. 

 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kylmää maksalaatikkoa takahuoneessa

English guy Nick ja kielikurssi kauniilla saarella

Uutta suoleen, kun vanha kuolee